1. Sinema Eleştirmeni (Altın Eleştirmen) Ödülleri-2013 - SİNEMA ELEŞTİRMENİ

YAZILAR

Film Eleştirileri, Sinema Haberleri, İzleme Listeleri...

21 Şubat 2013

1. Sinema Eleştirmeni (Altın Eleştirmen) Ödülleri-2013

24 Şubat Pazar gecesi 85. Akademi Ödülleri yani Oscar’lar sahiplerini bulacak. Ödüllerle ilgili tahminler havada uçuşuyor. Ben de ödül mevsiminin sonuna gelirken kendi ödüllerimi veriyorum. Bu ödüller bir Oscar tahmini olmayıp ben ödül dağıtsaydım adaylardan hangilerini seçerdim mantığı üzerine belirlendi.

1. Altın Eleştirmen Ödülleri’nde kazananlar şöyle:


En İyi Film
Altın Eleştirmen Ödülü: Life of Pi
Jüri Özel Ödülü: Silver Lininings Playbook

Lincoln
En İyi Yönetmen
Ang Lee (Life of Pi)

En İyi Yabancı Film
Amour
Mansiyon (Aday Gösterilmese de):  Holy Motors

En İyi Orijinal Senaryo
Django Unchained (Quentin Tarantino)

En İyi Uyarlama Senaryo
Life of Pi (David Magee)

En İyi Erkek Oyuncu
Daniel Day-Lewis (Lincoln)

En İyi Kadın Oyuncu
Emmanuelle Riva (Amour)
Mansiyon (Genç Oyuncu Ödülü) : Quvenzhané Wallis (Beasts of The Southern Wild)

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu
Christopher Waltz (Django Unchained)

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu
Anne Hathaway (Les Misérables)

En İyi Animasyon
Wreck-It Ralph

En İyi Görüntü Yönetmeni
Life of Pi (Claudio Miranda)

Academy Awards 2013En İyi Kurgu
Argo

En İyi Belgesel
Searching for Sugar Man
Mansiyon: 5 Broken Cameras

En İyi Belgesel (Kısa)
Mondays at Racine

En İyi Görsel Efekt
Life of Pi

En İyi Sanat Yönetimi
Anna Karenina

En İyi Müzik
Life of Pi ( Mychael Danna)

En İyi Şarkı
"Skyfall" (Skyfall)

En İyi Ses Kurgusu
Zero Dark Thirty

En İyi Ses Miksajı
Les Misérables

En İyi Makyaj
The Hobbit: An Unexpected Journey

En İyi Kostüm
Anna Karenina

En İyi Kısa Film
Curfew

En İyi Kısa Film (Animasyon)
Paperman