Sinema Eleştirmeni (Altın Eleştirmen) Ödülleri-2014 - SİNEMA ELEŞTİRMENİ

YAZILAR

Film Eleştirileri, Sinema Haberleri, İzleme Listeleri...

01 Mart 2014

Sinema Eleştirmeni (Altın Eleştirmen) Ödülleri-2014


2 Mart Pazar gecesi 86. Akademi Ödülleri yani Oscar’lar sahiplerini bulacak. Ben de ödül mevsiminin sonuna gelirken geçen sene olduğu gibi bu sene de kendi ödüllerimi veriyorum. Bunlar Oscar tahmini değil sadece ödülleri ben verseydim adaylardan hangilerini seçerdim mantığı üzerine belirlendi. Oscar tahminlerimi de ayrıca listeleyeceğim.

2. Altın Eleştirmen Ödülleri’nde kazananların listesi:

En İyi Film
Her

Yabancı Dilde En İyi Film
La grande bellezza (The Great Beauty)

En İyi Yönetmen
Alfonso Cuaron – Gravity

En İyi Özgün Senaryo
Spike Jonze – Her

En İyi Uyarlama Senaryo
Julie Delpy, Ethan Hawke, Richard Linklater – Before Midnight

En İyi Erkek Oyuncu
Matthew McConaughey – Dallas Buyers Club

En İyi Kadın Oyuncu
Meryl Streep – August: Osage County

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu
Barkhad Abdi – Captain Phillips

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu
Lupita Nyong’o – 12 Years a Slave

En İyi Animasyon
Frozen

En İyi Belgesel
The Act of Killing

En İyi Kurgu
American Hustle – Jay Cassidy, Crispin Struthers, Alan Baumgarten

En İyi Görüntü Yönetimi
Gravity – Emmanuel Lubezki

En İyi Kostüm Tasarımı
The Great Gatsby – Catherine Martin

En İyi Makyaj ve Saç Tasarımı
Dallas Buyers Club – Adruitha Lee, Robin Mathews

En İyi Görsel Efekt
Gravity – Tim Webber, Chris Lawrence, Dave Shirk, Neil Corbould

En İyi Yapım Tasarımı
The Great Gatsby

En İyi Özgün Müzik
Her – William Butler, Owen Pallett

En İyi Özgün Şarkı
Let It Go – Frozen

En İyi Ses Kurgusu
Gravity – Glenn Freemantle

En İyi Ses Miksajı
Gravity – Skip Lievsay, Niv Adiri, Christopher Benstead, Chris Munro